• Kalendarium

    Sobota, 2024-04-27

    Imieniny: Sergiusza, Teofila

  • Statystyki

    • Odwiedziło nas: 726479
    • Do końca roku: 248 dni
    • Do wakacji: 55 dni
  • Kartka z kalendarza

Deklaracja dostępności

Zespół Szkolno-Przedszkolny Publiczna Szkoła Podstawowa im. Św. Kingi w Borku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej http://zspborek.szkolnastrona.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 2011-01-25.

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2015-02-25.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych

Strona powstała w 2011 roku i jest w trakcie dostosowywania.

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-03-30.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Lila Fliśnik - Grela, e-mail: borek148@wp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 601-897-108 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury odwoławczej

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:

https://www.rpo.gov.pl/

Dostępność architektoniczna

Dostępność wejścia do budynku i przechodzenia przez obszary kontroli:
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Borku posiada trzy wejścia. Wejście główne tylko dla osób pełnosprawnych.
Wejście do budynku dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją ruchu znajduje się z tyłu budynku, od strony zachodniej. Istnieje możliwość poruszania się na wózku.

Dostępność korytarzy, schodów i wind:
Parter budynku dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Szkoła nie posiada wind.

Rodzaje dostosowań wewnątrz budynku
Na parterze znajduje się łazienka, z której mogą korzystać osoby niepełnosprawne.

Miejsca parkingowe wyznaczone dla osób niepełnosprawnych i sposób korzystania z nich
Obok budynku szkoły nie ma wyznaczonych miejsc dla osób niepełnosprawnych.

Wstęp z psem asystującym
Informujemy, że na teren budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.

Tłumacz języka migowego
W budynku nie ma tłumacza języka migowego, ani możliwości skorzystania z usługi tłumacza on-line.

Osoby niesłyszące lub głuchonieme mogą kontaktować się z tut. szkołą za pomocą: poczty e-mail: borek148@wp.pl, faksu: 14 612 98 16, poczty tradycyjnej: Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Św. Kingi w Borku, Borek 148, 32-765 Rzezawa lub osobiście -  w sekretariacie szkoły.        

W przypadku zamiaru skorzystania z usługi tłumacza języka migowego, uprawnieni winni zgłosić ten fakt w sposób przewidziany wyżej, w terminie  - na co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem (z wyłączeniem sytuacji nagłych).

Osoby niepełnosprawne mogą kontaktować się ze szkołą przy wykorzystaniu: poczty e-mail:borek148@wp.pl, telefonicznie: 14 612 98 16, 601 897 108,  poczty tradycyjnej: Zespół Szkolno - Przedszkolny im. Św. Kingi w Borku, Borek 148, 32-765 Rzezawa.

NA GÓRĘ